Featured Post

Fitness model Bakar Nabijeva: Dobila nadimak “Žena sa željeznom stražnjicom”

Vježbati je počela nakon što su se sprdali s njom zbog toga što je bila mršava

Fitness model Bakar Nabijeva (Bakhar Nabieva) toliko je isklesana da je dobila nadimak Žena sa željeznom stražnjicom (Miss Iron Bum), no zbog toga, ali i crnih leća koje nosi, mnogi je nazivaju demonom i izvanzemaljkom.

Ukrajinsku zvijezdu, koju na Instagramu prati više od 2,1 milijuna ljudi, mnogi su optuživali za plastičnu hirurgiju, no 24-godišnjakinja kaže kako je tajna samo u vježbanju.


Vježbati je počela nakon što su se sprdali s njom zbog toga što je bila mršava. “Odlučila sam promijeniti situaciju. Bila sam umorna od ljudi koji bulje u mene”, rekla je.

– Počela sam odlaziti u teretanu, no nisam imala pojma kako pravilno vježbati pa sam samo započela s fizičkim dijelom. Jednog jutra sam se probudila i pogledala u ogledalo i vidjela neke mišiće. Kad sam to vidjela, ništa me nije moglo zaustaviti – kaže.

Danas je zvijezda čijim su fotografijama pratitelji opsjednuti, iako privlači i brojne trolove. “Jesi li ti demon”, pitali su je neki dok je drugi nazivaju izvanzemaljkom.

Comments

comments

Izvor: nemojsrati.com
loading...